zondag 10 januari 2016

Happy New Year!

Eergisteren vierde ik mijn 31e verjaardag. Na de mega surpriseparty van vorig jaar heb ik dit jaar kort van tevoren wat familie en vrienden uitgenodigd om dit feest op de dag zelf met mij te vieren. Het was een heerlijke en feestelijke dag en we aten taartjes van De Rouw in Vught.

Hoewel voor veel mensen 1 januari (of 2 januari) het moment is om met goede voornemens aan de gang te gaan, mag ik daar van mezelf altijd nog een weekje langer mee wachten. Een nieuw levensjaar is namelijk óók een mooi moment om weer eens te kijken waar je staat, om na te gaan of je dingen doet die je gelukkig maken, om te bedenken of je bepaalde dingen misschien liever anders zou zien en ga zo nog maar even door.
Mijn conclusie is dat ik er eigenlijk heel goed voor sta. Ik weet wat ik wil, zit vol ideeën, bruis van de energie en ben zo blij met de rust in huis na een druk jaar met twee verhuizingen.
Ik kan uren aan tafel zitten met een lekkere kop thee en in het rond (en naar buiten!) kijken, wat wil je ook met zo'n uitzicht! 
De rust die er nu is geeft weer nieuwe ruimte en nieuwe inzichten. Het is fijn om te zien dat dat bij mijn man precies hetzelfde werkt en we elkaar volop stimuleren en ondersteunen om onszelf te blijven ontwikkelen en nieuwe stappen durven te zetten.

Of ik nog concrete goede voornemens heb? Jazeker! Regelmatiger sporten, minder snaaien en vooral blijven genieten van alles wat ik heb!

Happy New Year!

P.S. Morgen ga ik écht weer een rondje rennen!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten